مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-13ورزشي

راه اندازی دکل های روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا


سیستم روشنایی زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت آستارا نصب و راه اندازی و آماده برای میزبانی و برگزاری شبانه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور شد.

- وحید خاصی پور، رییس اداره ورزش و جوانان آستارا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به میزان اعتبار این پروژه، اظهار کرد: برای تجهیز سیستم روشنایی زمین چمن ورزشگاه وحدت آستارا 9 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: یک میلیارد و 500 میلیون تومان از مبلغ فوق بابت فونداسیون، شمع کوبی و حمل و نقل و هشت میلیارد تومان آن نیز بابت ساخت دکل، اجرا و نصب تامین اعتبار شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان آستارا، کانال کشی، لوله گذاری، پایه گذاری فوندانسیون و جانمایی پایه ها را از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه ورزشی دانست و گفت: نصب کامل 120 پروژکتور در مجموعه ورزشی وحدت آستارا طبق استاندارد لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور انجام و 1000 لوکس نوری برای این مجموعه ورزشی تعبیه شد.

خاصی پور گفت: از هفته آینده تیم فوتبال شهرداری آستارا در دیدارهای خانگی خود در زیر نور میزبان تیم های فوتبال لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور(جام آزادگان) خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دکل های روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا

راه اندازی دکل های روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا